17. 8. 2015

Kytičkový nailart


Ahoj, dneska bych vám chtěla představit svůj kytičkový nail art. Sama moc dobře vím, že co se nehtů týče tak jsem pořád ještě pořádný začátečník, a tak zbožňuji tyto nail arty, které jsou úžasně jednoduché a zároveň krásné.

Postup:
1. Na podkladový lak jsem přidala dvě vrstvy fialového laku.



2. Pak jsem si připravila jednu pinetku a jednu vlásenku.


3. Poté jsem s pomocí pinetky vytvořila na každém nehtu pět teček ve tvaru kytičky a následně jsem každou tečku protáhla dovnitř pomocí vlásenky.


4. Pomocí konce vlásenky jsem ještě dodělala tečky.


5. Nakonec už jsem jenom do středu udělala tečku třpytivým žlutým lakem a vzniklé dílo přetřela top coatem.





Použité laky:


2 komentáře:

  1. Nádhera a ten fialový lak vyzerá na nechtoch fakt krásne, ja mám laky od Rimmelu veľmi rada.
    Bianka

    OdpovědětVymazat