13. 6. 2017

Nehty s jednorožci


Ahoj, v dnešním článku jistě potěším ty z vás, které milují jednorožce. Představím vám totiž razítkovací destičku na nehty z bornprettystore, která je plná různých motivů s jednorožci.




Velikost destičky je 12x6 cm a obsahuje 27 různých designů, některé drobnější a jiné na pokrytí celého nehtu.


S pomocí destičky jsem vytvořila tyto nehty. Videotutoriál na tyto nehty najdete na mém Instagramu @nikysbeauty.


Celkově jsem s touto destičkou spokojená. Pracuje se mi s ní dobře, designy jdou nabrat jednoduše. Konkrétně tuto destičku můžete najít zde. A pokud byste z tohoto eshopu něco objednávali, tak můžete využít můj slevový kód NIKX31.

Líbí se vám tyto nehty? Máte rádi jednorožce?

22 komentářů:

  1. Moja sestra miluje jednorožce, takže ďakujem za tip, už viem čo jej kúpim k narodeninám. Páči sa mi, že ani cena nie je nejaká vysoká a tie výtvory :) Krásne.... Ak sa môžem spýtať, ako robíš dvojfarebné a viacfarebné tie jednorožce?


    Life is full of interests

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) kdyžtak koukni na můj Instagram @nikysbeauty, tam mám na to tutoriál, nejsem si úplně jistá, jestli bych ti to dokázala vysvětlit takhle slovně :)

      Vymazat
  2. So beautiful!
    Have a nice day!
    Gil Zetbase

    OdpovědětVymazat
  3. No ty jsou boží hlavně ty fialové ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Love doing stamping nail designs. Cute nails!

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ty jsou opravdu krásné. Moc se ti povedly, jsi šikovná :)

    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat