10. 8. 2015

Babyliss Twist secret


Dneska mi dorazil copánkovač Twist secret od Babylissu, který jsem vyhrála na stránce http://copankovamanie.jenprozeny.cz/ . Čistě náhodou jsem si všimla této soutěže a i když jsem si nebyla úplně jistá, co s tím budu dělat, tak jsem se tam přesto přihlásila, a to proto, že soutěž v pletení copánků je něco pro mě. No ale místo toho, abych si v klidu rozmyslela nějaký super copánkový účes a pak požádala mou sestru, aby mi udělala krásnou fotku venku, tak jsem si vzala své čtyři dny nemyté vlasy, vytvořila zapletený cop z pěti pramenů a nějak krkolomně si ho vyfotila mobilem a hned to tam nahrála. Pak jsem toho trochu litovala a vážně jsem nečekala, že bych něco vyhrála, ale překvapivě se jim můj cop líbil a dokonce se jim zdál i zajímavě zapletený, což sice moc nechápu, ale nevadí.



Zatím jsem ho ještě nezkoušela, protože se tam musí odšroubovat víko na baterky a já to nechci rozbít hned při první příležitost, ale určitě hodlám vyzkoušet všechny účesy, co jsou uvedeny na krabici a také nějaké své vlastní nápady. Těšte se na recenzi  a návody na účesy.


Žádné komentáře:

Okomentovat