15. 8. 2015

Catrice


Většina z vás určitě zná značku Catrice, která se velmi podobá značce Essence ať už cenou či kvalitou a je dostupná pouze v některých Rosmannech v ČR nebo na eshopech. Já bohužel nepocházím z úplně největšího města, takže zde Catrice nemáme, ale loni na podzim se mi podařilo se dostat do brněnské Olympie, kde jsem si v Rosmannovi zakoupila od Catrice paletku Absolute nude a oboustranný štěteček Smokey eyes. Upřímně musím říct, že mě v těchto velkých Rosmannech uchvacuje nejenom Catrice, ale hlavně ty obrovské dvojité stojany. A i přesto že jsem se od té doby v Olympii objevila nejméně dvakrát, tak jsem ten velký Rosmann už nenavštívila vzhledem k tomu, že nikdo jiný z naší rodiny můj zájem nesdílí a co si budeme povídat, já bych byla schopná tam strávit klidně celé hodiny. Tak už se nebudeme zdržovat a přejdeme k jednotlivým recenzím.


   ŠTĚTEČEK SMOKEY EYES
Tento štětec byl asi jeden z mých vůbec prvních štětců na oči, a tak už toho má hodně za sebou, ale pořád dobře plní svou funkci. Na jedné straně je takový menší blendící štěteček, který je dobrý hlavně na použití do vnějšího koutku nebo nějaké preciznější nanášení stínů do záhybu oka.


Na druhé straně je zkosený štětec, který můžete použít na nanesení gelových linek, stínů na spodní víčko nebo na obočí. 


Jinak štětečky jsou z příjemného materiálu, s oběma se mi dobře pracuje, jsk můžete vidět v mých fototutoriálech, tak je oba běžně používám, 

PALETKA ASOTUTE NUDE
V té době, kdy jsem si ji kupovala jsem ještě byla blázen do všech nude odstínů, dneska bych si spíš koupila nějakou šíleně barevnou, ale je pravda, že do záhybu oka či na denní líčení se ty nude odstíny vždy hodí. V paletce se nachází šest zemitých odstínů a aplikátor, u kterého musím ocenit, že na jedné straně je místo toho klasického pěnového aplikátoru alespoň nějaký náznak štětce, se kterým byste si v případě nouze snad i vystínovali oko. Některé stíny by měli být matné a jiné třpytivé, upřímně se mi je tak úplně nepodařilo identifikovat, protože podle mě se tak nějak třpytí všechny.




Stíny mají poměrně dobrou pigmentaci, a to hlavně ty tmavší. Výdrž mi také vyhovuje, s bází vydrží klidně celý den bez rozmazání.







A nakonec ukázka líčení s paletkou. V záhybu oka je třetí stín, ve vnějším koutku a na spodní lince šestý stín, na celém víčku druhý stín a ve vnitřním koutku první stín. Na první fotce je líčení bez řasenky a na druhé s řasenkou.




2 komentáře:

  1. Já jsem od catrice zkusila zatím jen korektor. Už normálně stojí pár korun a já ho dokonce sehnala ve výprodejovým košíčku asi za 3 pětky :)
    Takže stíny stojí za vyzkoušení říkáš? :)
    www.iamclarella.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych určitě taky ráda vyzkoušela něco dalšího :) a co se těch stínů týče, tak není to žádná špičková kvalita, ale za tu cenu to za vyzkoušení určitě stojí :)

      Vymazat