5. 9. 2017

Označení laků na nehty

Ahoj, v dnešním článku bych vám chtěla představit tento produkt ze stránky Born pretty store. Pokud máte jako já větší množství laků na nehty a na první pohled nepoznáte o jaký lak se jedná, tak tato pomůcka vám může usnadnit hledání správného laku.


PŘED

PO

Funguje to celkem snadno. Jednoduše potřete jednotlivá „kolečka“ daným lakem a pak je nalepíte na víčko laku.

Balení lze použít na celkem dvacet pět laků. Celkově jsem s tímto produktem spokojená. Je to celkem šikovná vychytávka, která vám ušetří zbytečné vytahování laků. Pokud by vás tento produkt zaujal, tak ho můžete najít zde. A kdyby jste chtěli objednávat něco z této stránky, tak můžete využít můj slevový kód NIKX31.

9 komentářů:

  1. To je dobrá věc, ten kdo má hodně laků. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super vychytávka, páči sa mi.
    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá věc. Mám ji z ali a nemůžu si stěžovat :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  4. Wau, tak tieto koliečka by som brala aj ja :) super super super :)


    www.lifi.sk

    OdpovědětVymazat
  5. To by som mi pri množstve lakov aké mám určite zišlo :)

    OdpovědětVymazat
  6. This is so neat. I like that you can easily find each nail color.

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je opravdu senzační vychytávka, která se hodí :) Škoda, že jsem něco takového neměla dříve když jsem měla miliony laků :D
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat