30. 8. 2016

Slupovací maska na odstranění černých teček


Ahoj, v dnešním článku bych vám chtěla představit černou slupovací masku na odstraněnění černých teček z eshopu postovnezdarma.cz


Obal masky je jednoduchý černý s čínskými nápisy, kterým sice nejspíš neporozumíte, ale vše potřebné je napsáno na stránkách u výrobku.


Maska je tedy, jak už jsem výš zmiňovala, černá a má takovou táhlou konzistenci. Na obličej se dá dobře nanést pomocí prstů.


Po nanesení by se maska měla na obličeji nechat asi 15-20 minut do zaschnutí, mně se osvědčilo spíš 30 minut. Při zasychání nemáte žádné nepříjemné pocity, ale maska obličej lehce stahuje.


Doporučila bych nanášet masku spíše v silnější vrstvě, protože jde pak lépe sloupnout. Zároveň si to dávejte jenom na místa, která chcete vyčistit a zbytečně si to nepatlejte na celý obličej, vzhledem k tomu, že vám maska vytrhá i chloupky na obličeji a pak to sundávání není moc příjemné. Ale pokud si to sloupáváte z míst jako je nos, čelo nebo brada, tak to slupování nebolí.


Na závěr musím říct, že mě tato maska opravdu příjemně překvapila. Myslím. že i z poslední fotky můžete poznat, jak hezky vytáhla nečistoty z pórů. Pokud máte problémy s černými tečkami nebo si jen chcete pořádně vyčistit póry, tak vám ji rozhodně doporučuji. Masku můžete zakoupit zde.

Máte zkušenosti s něčím podobným? Co na to říkáte?

32 komentářů:

  1. Mame plánujem kúpiť na narodky novú masku, tak vďaka za tip :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je úžasný! :) Moc díky za tip, už nějakou dobu se dívám po něčem takovém. :) Tak snad budu překvapená stejně!

    OdpovědětVymazat
  3. Great product, sounds interesting:)
    kisses

    OdpovědětVymazat
  4. Já to taky používám, ale strašně mě bolí, jak to sundávám, je to skvělá depilace :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem to na začátku chtěla jen trochu otestovat a dala jsem jsem si malé množství na tvář a taky mě to dost bolelo, ale třeba z jenom z nosu nebo čela mi to jde v pohodě bezbolestně :)

      Vymazat
  5. tak toto vyzerá skvele :) niečo na čierne bodky okolo nosa by som potrebovala, takže sa idem po tejto hneď pozrieť :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  6. Já si ji objednala, tak se na ní moc těším! :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Už jsem ji viděla u Petry LovelyHair a taky si ji chci koupit. Na YT jsem ale objevila její DIY verzi, tak jsem ji vyzkoušela. Je to černé uhlí a dětské lepidlo nebo želatina s mlékem. Fakt to funguje, ale ty chloupky to vytrhává asi nejvíc BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu DIY verzi jsem taky viděla, ale tohle mi přišlo o něco bezpečnější :)

      Vymazat
  8. Já jsem měla podobnou masku z Ali a nevím nevím, spíš trhala chlupy než aby vytahovala černé tečky. Na ty se mi osvědčily jílové masky.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsem ještě nezkoušela, tak díky za tip :)

      Vymazat
  9. Zatim mam zkusenost jenon s cisticimi naplastmi ale tahle maska me laka uz delsi dobu, budu si ji muset taky objednat :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náplasti jsem taky zkoušela, ale řekla bych, že tohle těch černých teček vytáhne víc :)

      Vymazat
  10. O masce jsem už hodně slyšela, ale já bych se stejně bála si ji dát na pleť :D

    August Favourites 2016

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se taky docela bála, ale je to vážně v pohodě :)

      Vymazat
  11. Presne niečo takéto som teraz zháňala, pretože po detoxe by som potrebovala pleť vyčistiť :) Pekná recenzia :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já si už hodně dlouho říkám, že ji pořídím bráchovi, ale pořád jsem čekala, až ji někdo zrecezuje a ukáže, že fakt funguje. No myslím, že teď už mu ji s klidem opravdu můžu pořídit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě :) dávala jsem to vyzkoušet i ségře a taky to na ní fungovalo :)

      Vymazat
  13. něco podobného sháním, sice není vidět že nějaké černé tečky mám jak jsou schovaný v pihách :D ale mám a mě hroozně vaděj. Navíc jak je vidět vážně to neni jenom patlanina na ksicht, ale zabírá :)

    OdpovědětVymazat
  14. Grea post! Very useful!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpovědětVymazat