16. 1. 2016

Dnešní nehty


Ahoj, v dnešním článku bych vám ráda představila svůj současný nail art. Vzhledem k tomu, že máme teď pořád ještě zimu, jsem tématicky jsem zvolila modrou barvu.


Všechny nehty kromě psteníčku jsem nalakovala modrým pískovým lakem. Prsteníček jsem nalakovala bílým lakem a vytvořila jsem na něm tečkované čáry stejným pískovým lakem a modrým lakem. 



Použité laky: Rimmel Sweetie Crush- odstín 012 Blueberry Whizz; Rimmel 60 sec.- odstín 703 White hot love; Maybelline Colorama odstín 286




Líbí se vám tento nail art? Máte rádi pískové laky?

37 komentářů:

  1. Ten pieskový lak je naozaj úžasný. Ja mám podobný od MOJE a neviem si ho vynachváliť

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je :) bohužel už se neprodávají, ale já mám doma všech pět odstínů :D

      Vymazat
  2. Krásna manikúra a tá modrá je krásna!
    Pozývam ťa na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  3. Tie sú úžasné, hlavne tie trblietky :)
    stylebymyself.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné nehty :) Já vždycky obdivuji všechny kdo si to tak krásně nalakuje :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to krásně :) Pískové laky vypadají super, ale ještě jsem žádný nezkoušela .)
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) určitě nějaký vyzkoušej, až na to, že se špatně odlakovávají jsou super :)

      Vymazat
  6. wau, tak ten modrý pieskový je krásny :)

    OdpovědětVymazat
  7. Na zdobené nehty nejsem, ale tohle je pecka. Hezčí odstín modré jsi snad zvolit ani nemohla. :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. This nais art is so cute! I love the blue polish <3

    I'm new here, maybe we can follow each other?
    My blog: http://worldismagiiic.blogspot.fr/

    OdpovědětVymazat
  9. Ten pískový lak vypadá super, ještě jsem na něj nenatrefila.
    jennytailor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyto už bohužel neseženeš, ale nějaké podobné by měla mít i Gabriella Salvete :)

      Vymazat
  10. Veľmi pekne upravené nechty.. a sú aj krásne dlhé, vidno, že sa o ne príkladne staráš :-)

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Keby som aj ja mala také dlhé a pekné nechty, aaachhh .... :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na môj blog:http: www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to vypadá fakt super! Já jsem ráda, že si je stihnu obyčejně nalakovat. :D

    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) já to dělám většinou na etapy :)

      Vymazat
  13. Já bych na to neměla nervy, ale jsou moc povedené!:)
    FASSHION MIND

    OdpovědětVymazat
  14. Jsou moc pěkný. :) Já s mojí trpělivostí většinou nehty nemám radši nalakované vůbec. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) já už to mám jako takový zvyk, ale dřív jsem si je taky nelakovala :)

      Vymazat
  15. Wow very pretty nails!!! Nice blog!!!
    I follow you with GFC now!!! I'm very happy if you do the same.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovědětVymazat
  16. Farba nechtov je úplne top! :)
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat