9. 8. 2017

Vodolepky na nehty


Ahoj, v dnešním článku bych vám ráda představila vodolepky na nehty z eshopu Born pretty store.


Nevím zda jste již o vodolepkách slyšeli, ale jsou poměrně jednoduchou formou, jak si hezky zkrášlit nehty, aniž byste museli být šikovní v malování na nehty. Konkrétně toto balení obsahuje dva vzory a každý z nich je rozdělen na 10 částí, tudíž vám vyjde na obě ruce.


Postup je jednoduchý. Nejprve si klasicky nalakujete nehty podkladovou barvou, kterou chcete mít pod vodolepkami. Necháte ji zaschnout. Poté si vzor rozstříháte na části a do kelímku si nalejete teplejší vodu. Ze vzoru sundáte vrchní folii a pomocí pinzety držíte ve vodě asi 15 sekund. Potom to vyjmete z vody a vodolepka vám půjde snadno oddělit od podkladového papíru. Pak už ji jenom dáte na nehet na požadované místo, přelakujete top coatem a zbytek vodolepky, který není na nehtu, odstraníte odlakovačem.

S vodolepkami jsem vytvořila následující nehty. Krátký minitutoriál na ně můžete najít na mém Instagramu @nikysbeauty.


Tyto vodolepky byly první, které jsem vyzkoušela a celkově předčily moje očekávání. Pracuje se s nimi opravdu jednoduše a i poměrně rychle. Na nehtech vypadají hezky i dlouho vydrží a dokonce jsou dost velké, aby zakryly mé poměrně široké a dlouhé nehty. Určitě bych je doporučila. Pokud byste si je chtěl někdo pořídit, tak můžete zde. A kdyby jste objednávali něco z tohoto webu, tak můžete využít můj slevový kód NIKX31.

A co vy, zkoušeli jste už vodolepky na nehty?

22 komentářů:

  1. Tak o tom slyším poprvé, ale vypadá to super :) já mám problém si i jedním lakem hezky nalakovat nehty, tak s tímhle bych i já mohla vykouzlit něco složitěji vypadajícího :D

    OdpovědětVymazat
  2. Love the first variant!
    I`m following your blog with a great pleasure via Google+
    Please follow me back - Sunny Eri: beauty experience

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne nálepky na krásnych nechtoch :-)
    Práve dnes som sa v drogérke nevedela pre ne rozhodnúť, asi sa zajtra po ne vrátim.
    Pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
  4. jeeej tie sú super :) ja som pár krát skúsila nálepky na nechty :P ale dlho mi to veľmi nevydržalo :)

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá moc hezky, hlavně ty první :)

    OdpovědětVymazat
  6. Beautiful. I follow you ;)
    Have a nice day!

    OdpovědětVymazat
  7. fialovučké sú nádherné! ale obe vyzerajú úžasne! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  8. já jsem o nich teda neslyšela se musím přiznat :D ale nehty se ti povedly fakt skvěle, já už bych je měla přilepený někde na čele jak se znám, jsem opravdu nehtový antitalent :D

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  9. I love nail art stikers thay are easy and cute.I follow you,can we follow each other?

    https://elogiosamislocuras.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Vodolepky neznám a úplně se divím co to je za kosmetické vychytávky. Každopádně jsou moc hezké a moc se mi líbí ty světle růžové :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to vyzerá neuveriteľne famózne :)

    www.lifi.sk

    OdpovědětVymazat
  12. So pretty! Love these florals. A great way to have fun with your nails.

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  13. To je vážně krásné! Je dost divný, že je ještě nemám, vzhledem k tomu, jaký maniak do nehtů jsem:)

    www.windypinkstyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Líbí se mi víc ta varianta s růžovým podkladem :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ty máš hlavně nádherný tvar nehtů :) A díky za tip :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  16. Tak přesně tyto vodolepky na nehty už jsem si několikrát objednávala z internetových obchodů a byla jsem z nich přímo nadšená :-) Drží skvěle a dá se toho s nimi opravdu hodně vymyslet, takže je to produkt jako stvořený pro nás kreativní a tvůrčí osobnosti ;-) Jen mě překvapuje, jakou uvádíš cenu, za kterou jsi je nakoupila, protože mne vyšly mnohem levněji - zřejmě to bylo díky použití slevového kuponu, takže doporučuji využít ;-)

    OdpovědětVymazat